Benvenuti à i nostri siti web!

Linea di lavatura di film plasticu

linea di lavaggio di film pp pe 2000 kg / h

Linea di riciclamentu di buttigli in PET

Film Plastica Lavatu Film Plastic Waste

Lavatrice di riciclaggio / Linea di lavaggio di riciclaggio

1

(1) L'impianto di riciclaggio di bottiglie in PET piglia i buttigli sporchi è li trasforma in fiocchi di PET puliti.È i fiocchi ponu esse più trasfurmati è reutilized cù un altu valore cummerciale.A capacità di pruduzzione chì pudemu fà nantu à a linea di lavatu è riciclamentu di Bottiglie PET pò esse da 500 kg / h à 2000 kg / h.U scopu principale di a linea hè di ottene i fiocchi puliti da i buttigli di mistura sporchi o di e buttigli di buttigli durante u trattamentu di tutta a linea di lavatura.È ancu ottene una raccolta pulita di PP / PE / PET, etichette è chips di carta, ecc.

(2) A linea di riciclamentu di bottiglia in PET hè custituita da e seguenti macchine: debaler, trammel, rimozione di etichette, tavola di classificazione manuale, rivelatore di metalli, frantumatore, lavatrice calda, cisterna galleggiante, asciugatrice, soffiatore di etichette, tramoggia e armadietto elettrico.

Cumpunenti di marca famosa in u mondu applicati nantu à a linea di produzzione - cuscinetti SKF, contactor Siemens, temperatura Omron, inverter ABB / DELTA, sistema di cuntrollu Siemens PLC etc.

2

cum'è sapete, per a linea di lavà, u puntu chjave hè abbastanza acqua è macchina di frizione à alta velocità

Quandu a vostra materia prima hè materiale di film PP pe, flutterà nantu à u tank flottante è se una buttiglia di animali domestici, l'animali di l'animali frantumati affunderà à u fondu di u tank è u tappu di a buttiglia è l'Etichetta flutterà nantu à l'acqua, u PP pe normale ùn hè micca. bisognu di scaldà l'acqua, perchè u film pp pe bruttu hè di fangu è di terra, questi fangu per attritu d'alta velocità sarà fora, quandu a buttiglia di l'animali domestici, forse avete bisognu à u lavatu caldu, perchè più di 85 gradi, l'etichetta sarà fora di l'acqua. A buttiglia è l'oliu vanu ancu fora

ma a quistione hè u modu di riscaldamentu solu avè Riscaldamentu Elettricu è riscaldamentu di caldaia

Riscaldamentu elettricu pudemu fà tutte e macchine chì avete bisognu, u costu extra hè di 4000-6000 usd dipende da e diverse specificazioni, ma cunsiderà l'usu di l'electricità di produzzione, utilizerà circa 160kw almenu per riscalda 10 tunnellate d'acqua di rinfrescante è ancu l'acqua. riducerà cù a materia prima è cuntinueghja à intervintà l'acqua di rinfrescante

3

per u riscaldamentu di a caldaia, pudemu preparà u modu di pipa è pudete cumprà a caldaia

4

dunque pensu chì u riscaldamentu di u cisterna flottante ùn hè micca una bona scelta se utilizate film pp pe

perchè u riscaldamentu hè solu per sguassà l'oliu è l'etichetta rapidamente

Inoltre, vi cunsigliu di cumprà più reti Dehydrator cum'è pezzi di ricambio, perchè e reti anu da cambià ogni annu

SUGGERIU 1000KG OUTPUT È A BONA SCELTA, 2000KG /H DIPENDE DA A VELOCITÀ DI MATERIALE FEEDER E LAVORATORI, NON SHREDDER VELOCITÀ PIÙ RAPIDA.

A macchina di riciclamentu di film in PP PE hè largamente usata per lavà è riciclà i rifiuti di film PE è sacchetti tessuti in PP, sacchetti non-tessuti.Sta linea pò separà i fanghi, sabbia è altre impurità da filmi è sacchetti facilmente.Tutta a linea di produzzione hè un prucessu di cuntrollu automaticu, compactu.pò processà a capacità sin'à 1000 kg / h, i prudutti fora ponu esse applicati per a granulazione.

CORDIALI SALUTI

LUCY


Tempu di Postu: Dec-03-2022