Benvenuti à i nostri siti web!

macchina di pannelli di nido d'ape pp

Qingdao cuishi plastic machinery co., Ltd facenu a linea intera pp a macchina di estrusione di nucleu di nido d'ape pò pruduce una velocità di 300 m.min per tubi di 8 mm, 10 mm, 12 mm.

Comparatu cù i materiali core tradiziunali

I materiali PP honeycomb anu i seguenti vantaghji:

20
21

1. Forte resistenza cumpressione è impattu 

U tavulinu in PP assorbe e forze esterne, riducendu cusì assai i danni causati da l'impattu è a collisione.Hè largamente usatu in parechji campi cum'è paraurti di l'automobile è equipaggiu di prutezzione sportiva.

2. Ligeru è risparmiu di materiale 

Sicondu l'eccellente prestazione meccanica, a tavola di nido d'ape PP pò ottene u listessu effettu cù menu consumabili, pocu costu è pesu ligeru.U bordu di favo di PP hè un pesu ligeru, pò riduce assai u pesu di carica di u trasportu, cusì à un certu puntu per migliurà a vitezza di u trasportu, riduce u costu di u trasportu.Per quessa, a tavola di nido d'ape PP hè largamente usata in a fabricazione di yacht, vitture, treni è altri mezzi di trasportu shell, tettu, partizione, ponte, pavimentu è cusì.

22
23

3. U rendiment d'isolamentu di u sonu hè superioreU bordu di favo di PP pò riduce assai a diffusione di a trasmissione di u sonu, pò esse usatu cum'è una seria di veiculi, yachts, veiculi d'alta velocità è altri rumori di l'equipaggiu d'isolamentu di u sonu di i materiali di basa, ma pò ancu esse usatu cum'è un pocu di u rumore. , o alti requisiti per l'insulazione acustica di i materiali di decorazione di l'edificazione

4. Eccellente prestazione di insulazione di caloreA tavola di nido d'ape PP hà un eccellente rendimentu d'insulazione di u calore, chì pò efficacemente bluccà a trasmissione di u calore, è rende a temperatura interna relativamente stabile.

5.Resistenza à l'acqua è forte resistenza à a corrosioneA causa di e caratteristiche di a so materia prima, pò esse usata per un bellu pezzu in ambienti cù un altu cuntenutu di acqua è una forte corrosione.

6. Prutezzione verde è ambientaleRisparmio d'energia, 100% riciclabile, senza VOC è formaldeide in a trasfurmazioni.

24
25
26
27

Tempu di Postu: Aug-03-2022