Benvenuti à i nostri siti web!

PPR Linea di estrusione di tubi ppr Fitting per acqua calda è fredda per stampi à iniezione

Qingdao Cuishi Plastic Machinery Co., Ltd. hè statu un fabricatore principali di estrusioni di tubi di plastica dapoi u 1999. Oghje, anu pruvatu u so ultimu pruduttu PPR pipe machine à trè strati in l'attellu.

 

A macchina per tubi PPR a tre strati hè pensata per pruduce tubi di alta qualità per diverse applicazioni industriali è cummerciale.Hè dotatu di tecnulugia d'avanguardia è equipatu di un estrusore à vite unica à alta velocità per una produzzione più veloce è più efficiente.

 

Grazie à u so design robustu è materiali di alta qualità, sta macchina ùn hè micca solu efficace, ma ancu estremamente durable.Hè capace di resistà e cundizioni di produzzione più duru è pò pruduce pipi in una larga varietà di specificazioni è dimensioni.

 

A squadra di Qingdao Cuishi Plastic Machinery hè comprensibilmente entusiasta di u putenziale di u so ultimu pruduttu.Cridenu chì a macchina à trè strati di pipa PPR hà u putenziale di rivoluzionarà l'industria di a pipa plastica, è crede chì serà populari cù i clienti.

 

"Semu sempre à pruvà à innuvà è migliurà i nostri prudutti", disse un rapprisintanti di Qingdao Cuishi Plastic Machinery."Credemu chì a macchina di trè strati di pipe PPR hè un cambiante di ghjocu è simu assai soddisfatti di i risultati di i nostri testi".

 

U prucessu di teste per e macchine trilayer di tubi PPR implica parechje tappe, cumprese teste preliminari di funziunalità è prestazione, è cuntrolli estensivi di cuntrollu di qualità per assicurà chì i tubi pruduciati rispettanu i più alti standard di qualità.

Linea di estrusione di tubi PPR ppr2

Qingdao cuishi machini di plastica da u 1999 per fà a macchina di estrusione di tubi ppr d'alta velocità è pudemu fà u diametru di u tubu cù 16mm, 20mm,25Mm 32Mm 40Mm 50Mm 63Mm 90Mm 160Mm 4 6 Inch 20Mm Germania Pipa d'acqua calda Prezzi Pn2.5 S5 Ppr Pipe  

 Linea di estrusione di tubi PPR ppr3

U VIDEO TEST DI A MACCHINA:

Linea di estrusione di tubi PPR ppr1

20-63 mm di diametru 3 strati d'acqua fredda è calda / PN10-PN25 mm di spessore Tubi in polipropilene PPR per u supply d'acqua

Linea di Pruduzzione di Tubi di Plastica Estrusore di Plastica HDPE LDPE PP PPRC PE PPR Macchina per fà Pipe

VIDEO TEST di a macchina:

Prucessu
PPR PE Materia prima + additivu → Miscelazione VERTICALE → macchina di alimentazione di vacuum → asciugatrice a tramoggia → estrusore a vite unica → estrusore di codice di colore → muffa è calibratore ALTA VELOCITÀ 25M.MIN → macchina di formatura di vacuum → tank di rinfrescante → macchina di traina → macchina di taglio SERVO MOTOR → rack di scaricamentu

Linea di estrusione di tubi PPR ppr5
Linea di estrusione di tubi PPR ppr4
Linea di estrusione di tubi PPR ppr6

Applicazione

1. PP-R Pipa d'acqua calda è fredda

2. Pipa di u sistema di riscaldamentu di l'edificiu, cumpresu u riscaldamentu di u pavimentu, u riscaldamentu di u muru è u tubu di u sistema radiante

3. Pipa di sistema di climatizazione cintrali

4. Pipa di trasportu di liquidi industriali.

5. Suministru municipale d'acqua, drenaje d'acqua, pipa di furnimentu di gas

6. Pipeline d'acqua potabile urbana è rurale

7. Pipa di irrigazione agricula

8. Pipa di linea Post è Telecomunicazioni

9. Pipa di prutezzione di u filu di u cable Power Electrical

10. Pipa di trasportu di liquidi industriali

11. Pipa di l'industria alimentaria è chimica

Sicondu a squadra di Qingdao Cuishi Plastic Machinery, u prucessu di prova hè andatu bè è u rendiment di a macchina hà superatu e so aspettative.Avà sò pronti per inizià a produzzione è cumincianu à vende macchine PPR à trè strati à i clienti globali.

Linea di estrusione di tubi PPR ppr10

"Credemu chì i nostri clienti seranu impressiunati cù u rendiment è a qualità di a macchina à trè strati di tubi PPR", disse un rappresentante di Qingdao Cuishi Plastic Machinery."Avemu investitu assai tempu è sforzu in u sviluppu di stu pruduttu, è simu fieri di rende dispunibule à i nostri clienti".

 

In generale, a macchina di trè strati di tubu PPR hè un tistimunianza di u travagliu duru è di a dedizione di a squadra Qingdao Cuishi Plastic Machinery.Anu una volta dimustratu ch'elli sò u capu di l'industria in l'estrusione di tubi di plastica è sò pronti à cuntinuà u so successu per l'anni à vene.

Linea di estrusione di tubi PPR ppr9

Ф20-63mm PP-R Pipe Production Line

INNÒ.

Nome di a macchina

Mudellu

Qty.

1.

Caricatore automaticu

ZJ200

1 set

2.

Asciugatrice Hopper

75 kg

1 set

3.

Estrusore a vite unica

SJ75/33, 55 KW

1 set

4.

Co-estrusore (per a linea di marcatura)

SJ25/25

1 set

5.

Stampi per tubi in PP-R

Ф20-110 mm

1 set

6.

Vacuum Calibration Tank

110 x 9 m

1 set

7.

Tank Spray d'acqua

110 x 6 m

1 set

8.

Macchina per caccià

2,2 kW

1 set

9.

Cutter senza polvere

SERVO MOTORE 3kw

1 set

10.

Stacker

4m

1 set

China High Performance Three Layers HDPE PPRC Pipe Making Machine Linea di estrusione di tubi 20-110mm

Linea di estrusione di tubi PPR ppr7
Linea di estrusione di tubi PPR ppr8

Tempu di Postu: Mar-07-2023