Benvenuti à i nostri siti web!

A linea di pannelli di schiuma di PVC opera

A linea di pannelli di schiuma PVC opera10
Tavola di schiuma di PVC cumu operare
Preparazione prima di inizià a macchina: Verificate s'ellu l'acqua, l'electricità è u gasu sò nurmali, è preparanu arnesi cumuni, cum'è corde di trazione, guanti grossi è culteddi utili.
1. Pisazione è mischju di materie prime
(Hè statu introduttu prima è ùn serà micca ripetutu)

2.Host extrusion

U prucessu di estrusione di a macchina 80 hè u seguitu:
(1) Dopu chì a vite è u moldu sò riscaldati per ghjunghje à a temperatura di partenza normale (questu prucessu dura in generale per circa 2 ore), aumentate a velocità di l'ospite da 0 à 6 rpm, è girallu finu à chì u currente di l'ospite diminuisce. da altu à stabile (di solitu in 40-50A), poi alimenta

(2) Dopu chì e materie prime sò estruse nurmale, dopu chì i materiali fermati sò estrusi nurmale, a vitezza deve esse aumentata lentamente per fà chì a macchina principale ghjunghje à a velocità normale di start-up, è a corrente di a macchina principale pò ancu ghjunghje à u currente di plastificazione normale. (sicondu l'esperienza, in generale 80 machine U currente di a macchina principale hè cuntrullata à 105-115A).Dopu chì tutti i materiali fermati in u moldu sò estrusi, andate à u prossimu passu.

3. Misetu da a tavola di cunfigurazione è tiratu da u trattore:
Mettite a corda di trazione in anticipu, appughjà una parte di a corda di trazione sottu à u rullu di gomma di u trattore, è mette l'altra estremità nantu à a parte frontale di a fustellatura, è a corda di trazione hè tenuta à mezu à u rullu di gomma è l'ambientazione mori.

Dopu chì e materie prime normali sò tutte ejected, utilizate un cuteddu per scavà un picculu pirtusu in u mità di u materiale, legà a corda di trazione à u materiale, apre u trattore à u stessu tempu, è lasciate chì a corda di trazione tirà lentamente u cinturione di materiale. in u moldu di a stallazione.À u listessu tempu, ùn hè micca pussibule di appughjà u tavulu di paràmetri, aghjustate bè a velocità di trazione, è à u stessu tempu aumentà bè a vitezza di l'ospite è a velocità di alimentazione.A vitezza finale di l'ospite è a velocità di alimentazione deve esse determinata secondu u spessore di l'equipaggiu è u pruduttu.

Dopu chì u cinturione di materiale entra in u trattore, quandu a vitezza di l'ospiti è a vitezza di l'alimentazione righjunghji a vitezza normale, è a materia prima hè plastificata nurmale, mette i pads misurati in anticipu à i quattru anguli di ogni sizing die.Slowly move. a tavula di a stallazione in avanti per chì a tavola di a tavula è u muffa sò vicinu à l'altru.Alzendu è calendu a prima seccione di u muffa di l'ambienti, vale à dì, pressendu lentamente a prima seccione di u muffa di l'ambienti à a pusizione di travagliu (vale à dì, dopu avè sbulicatu a pusizioni di bloccu), è immediatamente mette a prima sezione di u muffa di l'ambienti.Stereotypes di sezione rise.Repeat stu prucessu finu à chì u bordu pressatu trova u trattore, accelerà a vitezza di pulling in modu adattatu, fate u gruixu di u bordu ligeramente più diluente, è appughjà lentamente a prima seccione di u muru di l'ambientazione, finu à chì u bordu pò esse tiratu nurmale. è ùn ci hè micca stuck, indicà Traction nurmalmente, è appughjà tutti i stereotypes quattru-rùbbriche à a pusizione di travagliu in turnu.À questu tempu, a superficia di u tavulinu ùn hè definitu micca liscia, riduce a velocità di trazione in modu adattatu, lasciate chì u grossu di u tavulinu aumentà gradualmente, è lentamente riempie a cavità interna di u moldu stereotipatu, a superficia principia à appiattà gradualmente è cumencia à crosta. .Quandu a maiò parte di a tavola di schiuma hè piatta, è ci sò solu uni pochi di posti induve ci sò ondulazioni o irregolarità, aghjustate u gap di u muffa in modu adattatu, è ingrandisce in modu adattatu a pusizione di u spaziu di u muffa currispundente à u puntu cuncavu (u puntu cunvessu hè l'usu di If u gruixu hè troppu grande dopu à a misura di caliper), a pusizioni di muffa currispundenti deve esse apprupriatu più chjucu, è cambierà dopu à cinque o sei minuti.Misura è verificate in u tempu.

4.Cutting machine taglio:
Dopu chì u gruixu di u pruduttu hè normale è stabile, apre i bordi di tagliu da i dui lati, è aghjustate a durata di u pruduttu per u tagliu trasversale.

Misura a dimensione di u pruduttu tagliatu in u tempu, è deve esse ri-misuratu ogni volta chì a macchina hè attivata.U cuntenutu di a misura include: a lunghezza di i dui lati, a larghezza è a lunghezza di a diagonale.Pigliendu a dimensione di 915 × 1830 per esempiu, a deviazione di a linea diagonale ùn deve esse più di 5mm.Se a deviazione di a linea diagonale hè troppu grande, a pusizione di a macchina di taglio deve esse aghjustata per correggerà a deviazione.

5. Stacking automaticu: Questu hè per stabilisce a durata di u bordu, è u sistema hà da trattà automaticamente.

Notes: Durante l'operazione, i travagliadori devenu attentu à a sicurità persunale per prevene scalding, crushing, crushing and other problems.

A linea di pannelli di schiuma PVC opera11


Tempu di Postu: Dec-22-2022