Benvenuti à i nostri siti web!

Macchina à bordu di schiuma di PVC

QINGDAO CUISHI PLASTIC MACHINERY CO.,LTD

Dapoi u 1999 fà a macchina di estrusione di plastica per a linea di tubi / profili / fogli / bordu

www.cuishimachine.com & www.cuishiextruder.comwhatsapp 008615753291269 ms lucy

A nostra sucetà hè una cullizzioni di ricerca è sviluppu, pruduzzione, vendite in unu di i pruduttori di a linea di pruduzzione di pannelli di schiuma di PVC, a linea di pruduzzione pò pruduce per aghjustà u prucessu di formula: bordu di schiuma senza PVC biancu è biancu, bordu di crosta di PVC, PVC. cabinet board, bagnu cabinet board, è una varietà di estrusori di piastra irregulari, i prudutti di piastra di estrusione sò largamente usati in: industria di scultura publicitariu, materiali decorattivi, pruduzzione di armadiu di bagnu, bordu di decorazione d'interni, pannelli di muru esterno di custruzzione, bordu di decorazione d'internu Uffiziu, residenziale, Compartimentu di edifiziu di locu publicu, cornice decorativa cummerciale, pannelli di stanza pulita, serigrafia, lettere di computer, cartelli publicitari, pannelli di mostra, pannelli di segni è altre industrie è ingegneria chimica anti-corrosione, parti di termoformatura, pannelli di conservazione in frigorifero, ingegneria speciale di conservazione di u friddu, ambientale. stampi di piastra di prutezzione, attrezzatura sportiva, materiali di allevamentu, facilità di u liturale à prova di umiditàities, materiali resistenti à l'acqua, materiali d'arte è diverse partizioni ligeri invece di soffitti di vetru

33
34

Specificazioni:

Larghezza

(mm)

Lunghezza

(mm)

Espesor

(mm)

Densità

(g/cm3)

Culore

MOQ

(foglia)

1220

2440

da 1 à 40

0,35 à 1

cum'è necessariu

300

1560

3050

1 à 20

0,48 à 0,8

cum'è necessariu

300

2050

3050

1 à 20

0,48 à 0,8

cum'è necessariu

300

Parametri tecnichi:

Résistance à la traction (Mpa) > 12 Puntu di addolcimentu > 73
durezza Shao (D) > 55 Forza à flessione (Mpa) > 22
Forza d'impattu intagliata Charpy (kj/m2) > 14 Modulu flexible (Mpa) > 650
Allungamentu à a rottura (%) > 12 Forza di a vite di mantene (N) > 750
Rapportu di cambiamentu di dimensione di riscaldamentu (%) > 12 Assorbimentu di l'acqua (%) <1.0
Point de ramollissement Vicat (%) ± 2,0 Densità di a superficia (kg/m3) <750
35
36
37

U vostru Primu Produttore di Macchine di Schiuma di PVC

A macchina di pannelli di schiuma di PVC hà una linea di estrusione di pannelli di schiuma in crosta di PVC è una linea di estrusione di pannelli di schiuma senza PVC.Puderanu esse pruduciutu in una linea di produzzione quandu facenu un tavulinu di più di 3 mm di spessore.

38
39

A macchina di bordu di schiuma PVC pò esse prodotta 3-10mm, tavola di schiuma libera, da u calendariu di trè rulli.A tavola di scuma libera hè aduprata per publicità, postu chì hè faciule da stampà.

A macchina di bordu di schiuma di PVC pruduce tavola di PVC celuka, chì hè usata invece di plywood.Hè impermeabile è resistente à u focu, è hà ancu parechji mudelli per sceglie da diverse filmi di laminazione di PVC.

Pudemu mette a macchina di laminazione di PVC in a macchina di bordu di schiuma di PVC o fora di a linea.A macchina di laminazione di PVC usa cola fredda per appiccicà a film PVC nantu à a superficia di a tavola di schiuma PVC.

E macchine di bordu di schiuma di PVC ponu pruduce pannelli di 1220-2050 mm di larghezza è 3-25 mm di spessore.A tavola di schiuma di PVC pò esse usata cum'è pannelli publicitari, opere d'arte, pannelli di porta è materiale di pavimentazione.Hè cum'è legnu è plywood, chì hè faciule di cutà è groove.

A macchina di bordu di schiuma di PVC hè ancu chjamata linea di estrusione di pannelli di schiuma di PVC WPC, cum'è un fabricatore di punta in Cina, avemu aghjurnatu a nostra linea di estrusione di pannelli di schiuma di PVC cù parechje volte, avà hà una produzzione più alta.

40
41

A macchina di bordu di schiuma PVC usa quattru stampi di calibrazione set per furmà è rinfriscà.A macchina di estrusione di pannelli di schiuma di PVC pò pruduce pannelli di schiuma di PVC monostrati è trè strati.

Pudemu furnisce una linea di estrusione di pannelli di schiuma PVC stabile è a so formulazione.Pudemu risparmià i costi di produzzione per voi cù a nostra formula prufessiunale per aiutà vi cumpete cù altri fabricatori di pannelli di schiuma di PVC.

42

Tempu di post: Jul-18-2022