Benvenuti à i nostri siti web!

macchina di tubi in PVC à quattru cavità

16-32PVC Una linea di produzzione di quattru tubi
Filettatura di l'attrezzatura di produzzione di estrusore di carcassa elettrica70  71  

U tubu di filettatura in PVC 16-32mm pruduciutu da Qingdao Cuishi Plastic Machinery hà una pruduzzioni è quattru linee di produzzione.Sta macchina hè aduprata per l'estrusione di e linee di produzzione di tubi., misurazione, in a matrice di molding.

U materiale di a canna è a vite di sta macchina hè tutta 38CrMoAlA, chì hè stata forgiata, estinta è temperata, trattamentu duie volte invechjate, è trattamentu di nitrurazione.A sfarenza di l'altri pruduttori hè chì u filu di a vite hè struitu è ​​temperatu dopu à a machinazione grossa, u materiale hà una tempra eccellente, è u stress efficace hè ottenutu dopu à dui trattamenti di invecchiamento.À u listessu tempu, u prucessu hè eccellente, è l'errore di fasa di ogni volu di u vitu hè chjucu.

A canna è a vite sò intercambiabili.Per i diversi materiali, a struttura di viti hè tutte cambiamenti.A scatula di distribuzione di riduzzione hè cumposta da ingranaggi di superficia dura, cù alta precisione è anti-fatica.

U materiale di u gear box gear hè 20CrMnTiA, chì hè statu carburized, è u materiale di l 'helical gear di a scatula di distribuzione hè 38CrMoAlA, chì hè trattatu da CNC gear hobbing machine è trattatu da nitruring.

72

Qingdao Cuishi Plastic Machinery furnisce l'attrezzatura di tubi di alimentazione in PVC, l'equipaggiu di linea di produzzione di tubi di rivestimentu di cavi in ​​PVC, adotta un estrusore di plastica cunico speciale à doppia vite per l'energia PVC.  pipa di guaina, u canna di vite adopra un novu tipu di canna di cracking, è a pipa di guaina di putenza in PVC. Boni effetti plastificanti è mischianti assicuranu l'estrusione di PVC d'alta velocità è d'alta prestazione.  tubi di putenza.

Per a testa di fustellatura di tubi di PVC di grande diametru di pareti spessi in PVC, hè aduprata a tecnulugia di testa di fustelle d'alta pressione di tippu blu, l'estrusione hè stabile è affidabile, è a lubrificazione di film d'acqua è u rinfrescante di l'anellu d'acqua sò usati per risponde à i bisogni. di materiali PVC è assicurà a pruduzzioni high-vitezza di muru grossu.U diametru è a rotondità di u tubu sò stabili, cù un dispositivu di correzione di ellissi, un dispositivu di aria diretta è di rinfrescante multi-stadi apposta, è un sistema di rinfrescante d'alta pressione per assicurà l'estrusione di tubi di rivestimentu di cavi in ​​PVC di grande diametru è alta pressione.

 

73

Diametru di u tubu di putenza U-PVC:

Specificazione Spessore muru mm Pesu (kg/m) vitezza m/min
Φ16 1.5 0,115 kg 10.9
Φ20 1.5 0,15 kg 8.3
Φ25 1.8 0,22 kg 5.6
Φ32 2.0 0,3 kg 4.5

 

74

Diametru mm Spessore di u muru Pesu / metru Velocità / minuti
Φ16 1.5 0,115 kg 10.9
Φ20 1.5 0,15 kg 8.3
Φ25 1.8 0,22 kg 5.6
Φ32 2.0 0,3 kg 4.5
75  76 79 77 78

Tempu di pubblicazione: 14-sep-2022